Wat is een facturatieoplossing zonder een mogelijkheid om herinneringen te versturen. Helaas zijn er nog veel bedrijven en particulieren die zich niet houden aan de (afgesproken) betalingstermijn. Vaak is een (vriendelijke) herinnering voldoende om de factuur betaald te krijgen.
Als je wilt, versturen we herinneringen automatisch voor je. Dagelijks controleren we je account voor facturen die nog niet geregistreerd zijn als voldaan en waarvan de betalingstermijn is verlopen. Als er facturen zijn waar een herinnering voor verstuurd kan worden en het e-mailadres van die klant ingevuld is, sturen we een herinnering.
Wanneer je automatische herinneringen hebt ingeschakeld kun je specifieke facturen uitsluiten om te voorkomen dat herinneringen voor die factuur worden verzonden. Deze optie kun je aanpassen in de voorvertoning van de betreffende factuur. De voorvertoning vind je door bij de betreffende factuur de optie 'Bekijken' te kiezen.
Je kunt meerdere herinneringen instellen en zelf bepalen welke tekst als herinnering wordt meegezonden. Zo kun je zelf de toon van de herinnering bepalen naarmate betaling uitblijft.
Standaard worden herinneringen niet automatisch verzonden. Je kunt deze als volgt inschakelen:
Log in en volg deze stappen:
Instellingen Herinneringen Herinneringen automatisch versturen
Om te voorkomen dat je klanten onterecht een herinnering krijgen is het belangrijk dat alle betalingen zijn verwerkt. Wanneer je enkel betalingen via online betaalmethodes accepteert gebeurt dit automatisch.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
De laatste update van ons systeem is van 09-10-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.