Heeft u per abuis een document uit uw account verwijderd, dan is het voor ons mogelijk deze uit een backup te herstellen mits deze minimaal een dag in je administratie aanwezig is geweest en hij niet langer dan 14 dagen geleden is verwijderd.
Het herstellen uit de backup is grotendeels handwerk waardoor wij genoodzaakt zijn hier 10 euro aan kosten voor in rekening te brengen. Deze kosten brengen we in mindering op je FactuurSturen tegoed.
Wil je van deze herstelmethode gebruikmaken dan verzoeken we je om een e-mail te sturen naar support@factuursturen.nl. Vermeld duidelijk je gebruikersnaam en het factuurnummer of documentnaam/de factuurnummers of documentnamen die moeten worden hersteld.
Je kunt de verwijderde documenten ook zelf opnieuw opmaken. Tijdens het opmaken van een document kun je het factuurnummer/offertereferentie en de factuur-/offertedatum naar wens aanpassen. Wanneer je het document niet opnieuw wilt verzenden maar deze wel in het systeem wilt hebben, kies je voor de optie "Zelf afdrukken en versturen". Vervolgens klik je op "OK" zonder het document daadwerkelijk af te drukken. Het document is dan opgeslagen in het systeem.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
De laatste update van ons systeem is van 09-10-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.