Het is niet mogelijk om reeds verzonden facturen te importeren. Wil je deze toch in je administratie opnemen, maak dan de facturen opnieuw op zoals je ook nieuwe facturen maakt.
Neem de klantgegevens, productregels en bedragen over van de originele factuur samen met het originele factuurnummer en de factuurdatum.
Wanneer je de factuur hebt nagemaakt klik je op "Verstuur" en kies je voor "Zelf afdrukken en versturen". Je hoeft de factuur vervolgens niet af te drukken maar klikt gewoon door op de knop "OK, ik ben klaar". Dit zorgt ervoor dat de klant de factuur niet nogmaals (per email) ontvangt maar de factuur wel in je administratie is opgenomen.
Voor het invoeren van oude facturen worden wel gewoon kosten in rekening gebracht tenzij je nog in de proefperiode zit of het maximale maandbedrag hebt bereikt.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
De laatste update van ons systeem is van 09-10-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.